Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

miercuri, 16 martie 2016

Îi mulţumesc unchiului Vasile Avorniciţei pentru deosebita surpriză care mi-a făcut-o, aceea de a scrie şi a-mi dedica o poezie care a apărut în volumul "Pocalul cu de toate", volum ce a văzut lumina tiparului în luna martie a acestui an. Un cadou deosebit pentru ziua mea.
Mulţumesc! Vă simt aproape-aproape de sufletul meu!

Pentru Mihaela
(povestea poetului)

Povestea am aflat-o-n poezie
Ca fructele pe creanga unui pom
Cu fiecare pagină citită
Descopeream poetul ca şi om.


Şi gânduri din silabe răsărite
Precum răsăre grâul pe ogor
Şi serile doar singure şi ele
Cu nopţile curprinse-n visul lor.



Sunt lacrimi în cerneala care scrie
Tristeţe este-n fiecare vers
Şi dorul de părinţi mai arde încă
Iar mâine pare azi de-nţeles.


Dar vine după iarnă primăvara
Cum după orice noapte este zi
Cei de uitat va trece în uitare
Şi fericit poetul va zâmbi.


Niciun comentariu: