Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

duminică, 27 martie 2016

Suflet pereche

- Te-am căutat din epoca străveche
Prin veacuri, fără număr, dintr-un ev ocult
Și te-am găsit cu greu - suflet pereche -
Dar azi te țin în palma mea și te ascult.

Când lira ta îmi cântă la ureche
Poemele pe care ţi le-am scris cândva,
Eu ştiu c-ai să rămâi suflet pereche,
Că am să fiu al tău și tu vei fi a mea.

Iubirea noastră poate nu-i prea veche,
Dar s-a născut în zori de zi din curcubeu
Și mi-a şoptit că eşti suflet pereche,
Acordul dintr-un vals care va fi mereu.

- M-ai regăsit pe geana unei stele,
Eu adunam cu grijă cioburi sparte
Şi împletind destine paralele
Visam să duc povestea mai departe.

Tu m-ai privit, m-ai ridicat pe palme
Şi-atunci am înţeles cât am greşit,
N-am navigat pe mări vreodată calme
Până când viaţa nu mi-a dăruit

Oceane de tandreţe infinită,
Cireşe coapte prinse la ureche,
Altă poveste, dulce, nesfârşită,
Azi cred, din nou, în suflete-pereche.

Ioan grigoraș & Lili Trif

Niciun comentariu: