Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

vineri, 8 iulie 2016

...şi a venit şi ZIUA ACEEA!!!!

...şi a venit şi ZIUA ACEEA!!!! 
Mulţumesc pentru ajutorul în împlinirea acestei dorinţi domnului instructorPradaes Johnny care a avut răbdare, disponibilitate, care dat dovadă de mult tact şi a găsit modalităţi de a mă motiva, doamnei Ani Bacau Ignat care a fost mereu alături de mine, domnului Ignat Vasile care mi-a purtat noroc astăzi şi m-a încurajat înaintea „probei de foc”, dar şi domnului comisar şi poliţist examinator care s-a comportat exemplar, astfel încât factorul intimidator nu a mai existat....jos pălăria pentru dumnealui şi felicitări pentru modul în care înţelege să îşi exercite atribuţiunile.
La toată treaba asta, nu pot să am decât o concluzie: BE SMART, ALEGE ŞCOALA DE ŞOFERI SMART!!!  with Școala de soferi Smart Driving -Ignat _Bacau


Niciun comentariu: