Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

luni, 1 august 2016

Bataie de joc din partea Atlassib pentru călătorii către Moldova

Vreţi umilinţă, mizerie, rele tratamente? Vreţi să nu ştiţi cât mai aveţi de aşteptat, pentru ce aşteptaţi, care este ora de plecare, care este ora de sosire?
Vreţi dezinformare, neinformare, comportament BĂDĂRĂNESC? Atunci puteţi alege cu toată convingerea compania ATLASSIB şi pe agentul companiei DEAC CORNEL de la Sibiu.
Până la Sibiu, călătoria în linii mari a fost una acceptabilă (cu mici minusuri care în acest context deja îşi pierd importanţa).
Odată ajunşi aici a început marea translatare (într-un autocar ce sosise din Italia) şi marea aşteptare…ba că a fost accident pe autrostradă, ba că a fost blocaj nu ştiu pe unde, ba că trebuie să sosească o altă cursă de Germania, ba una de la Londra, ba alta din Italia. Toţi ceilalţi pasageri din alte zone ale ţării soseau şi plecau în regiunile şi oaşele lor NUMAI cei pentru destinaţia Moldova, respectiv Braşov, Bacău, Iaşi, Rădăuţi, Dorohoi, Botoşani, Vaslui, Oneşti, Bârlad etc au fost puşi să aştepte nu mai puţin de 4 ore!!!! (asta după peste 35 de ore de mers, alţii care soseau din Spania după mult mai mult de atât) doar pentru A SE UMPLE AUTOCARUL si a face economie pe sănătatea moldovenilor care şi aşa nu contează, nu?
Autocarul unul ticsit, nearisit, EXTREM DE MURDAR, INFECT, MIROSIND ÎNGROZITOR, pe jos numai bidoane, scaune jerpelite etc Bagajele evident şi ele aruncate, rupte, găsite cu greu.
Nimeni nu şi-a cerut scuze nici măcar formal. În schimb au fost nesimţiţi cât încape iar agentul de servici din acea zi, un mare BĂDĂRAN, pe numele său Deac Cornel a spus ca putem opta pentru mersul pe jos sau că mai bine ar pune o bombă în autocar dacă tot nu ne convine.Când lumea a început să îşi strige din ce în ce mai tare nemulţumirea a fost trimis un alt tip la discuţii, ceva mai conciliant care nu a corijat însă nimic.S-au făcut şi plângeri scrise în care se aminteau toate acestea şi se considera nejusticată suma plătită pentru nişte servicii care NU au fost LIVRATE CORECT.
Mă uit pe pagina lor oficială şi văd scrise următoarele: “SIGURANTA, CONFORT, RAPIDITATE. Acestea sunt dezideratele ATLASSIB. Fiecare calator urcat in autocarele ATLASSIB este un oaspete, caruia noi cautam sa-i oferim cat mai multe servicii si un confort la standarde europene.”
În condiţiile în care tu ca şi companie NU AI RESPECTAT nici unul dintre aceste deziderate cum te numeşti?iar faptul că mi-ai pretins nişte bani pentru ceva ce nu ai fost în stare să îmi oferi cum se numeşte?
PS: Şi ca să nu se spună că nu vorbim "la concret", mai jos aveţi şi imaginea autocarului cu pricina iar numărul de înmatriculare al autocarului este SB 09 TNS.

Niciun comentariu: