Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

vineri, 26 august 2016

Când văd muşcate, mai ales muşcate roşii, îmi apare în faţa ochilor chipul MAMEI: luminos, frumos şi blajin. Tânjesc enorm să îi mai aud vocea, să mai pot să îmi pun capul pe genunchii ei, să îi mai pot simţi degetele mângâindu-mi cu nesfârşită blândeţe fruntea sau jucându-se în părul meu, alinându-mă, răsfăţându-mă şi iubindu-mă.
Ca o ironie a sorţii, muşcatele roşii erau preferatele EI…
“Binecunoscute ca plante de apartament, muşcatele au proprietăţi curative, efecte ANTITUMORALE, antibacteriene, antireumatismale şi antiinflamatorii. În scop terapeutic, de la muşcate se folosesc frunzele, rădăcina plantelor bătrâne şi florile”, explică dr. Daniela Stan
Prin coloritul şi frumuseţea ei discretă, muşcata captează ca un magnet privirile trecătorilor, de la ferestrele modeste ale caselor ţărăneşti cu cerdac, până la cele cu termopan sau vitralii.Se spune chiar că muşcatele roşii alungă tristeţea şi aduc un strop de optimism în sufletele noastre. Delicată şi decorativă, muşcata are şi fecte terapeutice, fiind o veritabilă plantă medicament.
Despre calităţile ei terapeutice puteţi găsi nenumărate informaţii….
Vă facilitez căutarea, sugerându-vă câteva link-uri:

sau
sau
sau






Niciun comentariu: