Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

vineri, 5 august 2016

Prieteniile din facultate chiar ţin o viaţă

Vara asta se împlinesc un număr de ani de când am terminat facultatea (Universitatea “Ştefan cel M are” din Suceva), unde am legat prietenii pe viață.Așa auzeam prin liceu, prieteniile din facultate se leagă pe viață și abia așteptam  să încep cursurile pentru a-mi cunoaşte prietenii pe care-i voi avea până la capăt de drum…încercam să îi identific “din prima”..care ar putea fi? Îmi amintesc vag primul curs...ce emoţii, ce speranţe, ce vise....cred că am fost rugaţi să ne prezentăm, nu îmi mai amintesc clar. Dintre toate prezentările şi feţele de atunci,  am ţinut minte foarte clar foarte puţine şi, în mod cu totul special una singură. O domnișoară slabă, înaltă  cu părul șaten/roşcat ondulat natural, extrem de delicată şi cu bun simţ. Era Alina, care a devenit prima mea prietenă din facultate.În lunile primului semestru cercul nostru s-a conturat. Eram acei studenți care puneam burta pe carte atunci când trebuia dar nu ratam nici o ieșire la cafea sau o petrecere studenţească, de fapt, studenţii de la silvicultură în special, cred că ne trecuseră deja pe lista invitaţilor speciali permanenţi ;) Am participat împreună la excursii pe munte, serate dansante, culturale etc Acum nu ne întâlnim cu o  anume frecvenţă, prestabilită, însă atunci când o facem este o mare bucurie în ochii noştri.De  fiecare data când ne vedem  parcă reluăm discuția de unde am lăsat-o la întâlnirea precedentă. Nu avem momente stânjenitoare de liniște, nu ne plictisim, nu ne mai săturăm de povestit, şi nici una de alta. De fapt, singurul moment în care e liniște este acela în care ne grupăm pentru o poză pe care, de obicei, o face soţul sau unul dintre copii.Ne povestim viața la zi. Ea are o casă şi o familie tare frumoasă, s-a reprofilat devenind farmacist, doi copii extrem de reuşiţi, eu am poeziile mele. O altă prietenă de nădejde şi de cursă lungă a fost Gabi Maruseac (Grunvald). Nu le uit nici pe Narcisa Birzoes (Joroveanu), Ionela Apetrei, Nicoleta Brehuescu.
Îmi amintesc cu plăcere de Andreia Solonaru, Irina Buliga, Mary Staicu, Mary Roman, Mateo, Fane, Darius  de fapt de absolut toţi foştii colegi  asta dacă ar fi să îi menţionez doar pe cei din grupa noastră.









Niciun comentariu: