Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

sâmbătă, 28 ianuarie 2017

Happy Chinese New Year!

Happy Chinese New Year!
Astăzi începe ANUL COCOŞULUI DE FOC (28 ianuarie 2017-15 februarie 2018). 
Chinezii spun că în acest an, fiecare va primi ceea ce merită. Mă întreb însă, cum ar fi dacă s-ar întâmpla aşa? şi nu gândesc exhaustiv....ma gândesc doar la noi şi ai noştri, la ţara noastră....?? 😂 Oricum, mie mi se par extrem de optimişti şi idealişti faţă de americani, dacă ar fi să luăm ca măsură de comparaţie cele spuse de Orson Wells:"Nimeni nu primeşte ceea ce merită. Oamenii au parte fie de noroc, fie de ghinion".
Eu spun să nu ne pierdem niciodată speranţa 🍀
Un an cât mai bun tuturor!

http://www.romaniatv.net/zodiac-chinezesc-2017-iata-ce-zodii-o-duc-cel-mai-bine-in-anul-cocosului-de-foc-horoscop-chinezesc-2017-pentru-toate-zodiile_332866.html

🎉






Niciun comentariu: