Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

luni, 16 ianuarie 2017

Mixandre şi clopoţei

Se spune că parfumul mixandrelor are proprietăți afrodiziace și că era iubit de zei. Adevărat sau nu, cert este că aceste flori au un parfum suav și deosebit, care se simte mai puternic în serile calde de vară. Le poți cultiva în grădină, pe lângă ferestrele casei, sau în jardiniere adânci pe balcon.
Mixandrele, cunoscute în popor drept micșunele, se numără printre cele mai frumoase și parfumate flori de grădinnă. Erau preferatele mamei.



Campanula este una din plantele care aduc, neconditionat, bucurie. In functie de soi, florile pot sa fie mov-albastre sau albe si au forma de stelute sau clopotei. Nu pot uita ziua în care am găsit şi cules primii mei clopoţei din flora sponatan a Băbuşii împreună cu tata; ce bucurie pe chipul şi în sufletul meu....




Niciun comentariu: