Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

sâmbătă, 18 noiembrie 2017

Karo 24

Pictori şi fotografi,
adulţi şi copii,
au smuls  trăiri din
inima mea.
Pe ştergarele şi vasele de lut
am regăsit amprentele părinţilor şi străbunilor,
în natura lui Mihalache am retrăit copilăria,
în tinda casei cu pridvor  am regăsit-o de veghe, pe mama,
în azuriul cerului am regăsit ochii tatei
care mă ţintuiau plini de dor
şi ale  cărui lacrimi se prelingeau
din lucrările panotate
în  interiorul Galeriilor Karo,
dincolo de fereastră,
în stradă, spre lume.
Sub crucea înclinată mi-am îngropat
cea mai mare parte din mine
şi-ntr-un final am renăscut
pe o pajişte verde cu flori albe.
Şi pentru că toate acestea trebuiau să poarte un nume,
s-au numit  “Interludic”.

(Mihaela Băbuşanu)




















📷Credit foto: Constantin ŢÎNTEANU

(poem inspirat de conceptul expoziţional KARO24 şi expoziţia "Interludic")

Niciun comentariu: