Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

miercuri, 30 ianuarie 2019

KARO-5 ANI! LA MULŢI ANI!


Printre  prea  multele farmacii, bănci, supermarket-uri  mai apoi cafenele  şi restaurante, Carmen şi Costel Ţînteanu au avut curajul  să deschidă în Bacău, în ianuarie 2014,   o galerie de artă,  pe str Oituz nr 45.
Da, fără doar şi poate ai nevoie de curaj  să pariezi pe cultură în Bacău, în vremurile pe care le trăiam şi le trăim. De fapt, fie că vorbim despre o galerie privată  sau de una non-profit, în cele din urmă totul se rezumă la partea financiară. Principiul după care funcţionează o galerie este simplu, identic cu cel care guvernează  activitatea oricărei companii.
Şi, revenind la Karo, a fost un pariu câştigat căci  în  5 ani ,  au devenit un reper cultural al Bacăului  şi numai al Bacăului  căci aprecierile, ecourile benefice trec cu mult dincolo de Bacău şi  zidurile sale imaginare sau nu.
 Deşi galerie privată,  aici  lucrurile nu sunt făcute în principal pentru business ci din pasiune. Da, Carmen şi Costel Ţînteanu pun suflet  în tot ceea ce  fac dar înainte de toate au ştiinţă, multă ştiinţă despre ceea ce fac şi preţuire pentru  artist, artă  şi tot ce este frumos. Doar aşa  lucrurile frumoase pot fi şi trainice.
Mă bucur că am fost printre primii care le-au călcat pragul  şi le-a fost alături la început de drum şi că prin natura împrejurărilor  am devenit consilierul cultural al galeriilor. Dar înainte de toate,  mă bucur că  cei doi galerişti îmi sunt prieteni.
La mulţi ani înainte!






Niciun comentariu: