Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

luni, 17 iunie 2019

Interviu pentru "Cadran cultural", martie 2019


Aşa cum aţi constatat deja, o perioadă am absentat din vâltoarea culturală a urbei, dar cum au fost o sumedenie de evenimente dedicate centenarului nu cred că nu s-a simţit lipsa mea atât de mult. Pauza aceasta se datorează aducerii pe lume în 2018 a celui mai de preţios „proiect” al meu şi anume fiul meu Mihail-Dacian Băbuşanu-Vieru. Anul acesta intenţionez să revin încet-încet pe scena culturală, atât cât îmi va permite „proiectul” de care vă spuneam. Lucrez la un alt volum de poezie pe care sper să îl finalizez până spre finalul anului, ne gândim să organizăm cea de a IV-a ediţie „Bacău-personalităţi ale locului” şi se profilează o colaborare pe linie culturală cu Centrul Medico-Social din Băceşti, judeţul Vaslui.


Niciun comentariu: