Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

miercuri, 19 iunie 2019

Momentul acela în care te întrebi ce mai cauţi în acest oraş şi în această ţară!

Articol mai mincinos decât articolul 1 din Constituţia României nici că am văzut.Dacă chiar de la primul articol eşti minţit în acest fel, ce aşteptări să mai ai?
"Art. 1:În România statul ocroteşte căsătoria si familia; el sprijină, prin măsuri economice si sociale, dezvoltarea si consolidarea familiei. Statul apără interesele mamei si copilului si manifestă deosebită grijă pentru creşterea si educarea tinerei generatii". 
Cum sprijină şi îmi apară interesele mele şi ale copilului?şi cum îşi manifestă el grija pentru creşterea şi educarea copilului meu? Neasigurând locuri la creşă?Când cu dosar COMPLET şi ELIGIBIL şi cu copil în braţe te căciuleşti la nu ştiu ce director care te face să aştepţi cu orele lângă uşa biroului pentru că nu este aşa, are chestiuni mai importante de rezolvat şi nu are timp pentru noua chestiune care i s-a băgat cu forţa pe gât, respectiv creşa.
Unde sunt suplimentările de locuri?Unde?Şi dacă Bacăul, prin cele doar 6 creşe ale sale nu este în stare să asigure necesarul pentru numărul actual de copilaşi, ce s-ar fi întâmplat dacă o parte dintre băcăuanii plecaţi în cele străinătăţuri s-ar fi întors cu copii lor, în acest oraş, la îndemnul pompos şi fără acoperire al autorităţilor?Aşadar, în loc de aproximativ 200 de lei pe lună cât achită un părinte doar pentru masa unui copil la o creşă de stat, părinţii copiilor care nu au reuşit să obţină un loc sunt nevoiţi să-şi sacrifice jobul sau să plătească între 1.000 şi 2.000 de lei pentru o creşă privată sau o bonă.S-a tinut cont şi de faptul că sunt părinţi care îşi reiau activitatea anul acesta fie de drept fie pentu a beneficia conform legii de suplimentul de inserţie? Ce criteriu mai potrivit decât acesta ar putea fi? Ni s-au cerut adeverinţe justificative în acest sens…nu ştiu de ce, dar sunt aproape convinsă că în cazul meu personal, nu s-a ţinut cont şi de acest aspect.Cine sunt ei să îţi pună piedici în obţinerea unui drept acordat prin lege?
Şi, aşa ca fapt divers, vreau să menţionez faptul că SUNT CU PLATA LA ZI a taxelor şi impozitelor către bugetul de stat.La ce naiba mi-o fi folosind???!!!
Momentul când te gândeşti serios (desi eşti poate un întârziat şi este târziu), să pleci din ţară, pentru că te-ai săturat de piloşi, penali, nesimțiți și mai ales pentru că n-ai ce oferi copilului tău. Pentru că nu întrevezi nici o rază de soare, pentru că după ani şi ani de zbatere ai ajuns la concluzia că oraşul acesta, ţara asta nu îşi vor reveni vreodată, sau cel puțin nu în timpul care ti-e dat ţie și copilului tău pe acest pământ. Trebuie să mă gândesc serios la plecare pentru că aici “statul nu garantează nimic familiei şi copilului”, din teama de a nu ne ucide în spitale infecte, pentru că m-am săturat de piloşi şi pile, de șpăgile obligatorii și șpăgari, de nenumăratele nepotisme şi favoritisme, pentru că nu vreau să bag plicuri în buzunare toată viața şi să sar în permanenţă cu mici atenţii doar ca să fim trataţi corect. Cred că va trebui să plec pentru că vreau să-l învăț altceva pe copilul meu despre viață, pentru că vreau să îl educ să fie corect, blând, generos și bun și-mi dau seama că vreau să-l învăț să fie fix invers decât cum ar avea nevoie ca să „se descurce” într-o astfel de țară. Vreau să-l învăț să fie încrezător și optimist, însă îmi este tare teamă că, cu ajutorul aripilor cu care eu o să încerc să îl înalţ, se va prăbuşi dureros.
PS: Să nu uit:VREAU ACTIVAREA ART. 1 DIN CONSTITUŢIA ROMÂNIEI!
VREAU CA STATUL SĂ MĂ OCROTEASCĂ ŞI SĂ ÎŞI MANIFESTE GRIJA!
VREAU SPRIJIN PENTRU CREŞTEA ŞI EDUCAREA FIULUI MEU!
VREAU LOCUL CUVENIT ÎN CREŞA NR 6 BACĂU!

Niciun comentariu: