Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

miercuri, 16 octombrie 2019

"Dulcea și tandra mea fiară"- Mă topesc toată-n privirea ta....



Vals scris de Eugen Doga, ce a reprezentat coloana sonoră a filmului cu acelaşi nume.


Paula Seling a cântat acest cântec la Mausoleul Eroilor de la Mărășești, alături de Maestrul Eugen Doga și Orchestra condusă de Maestrul Daniel Jinga.
Versurile: Vica Demici.

"Eu te-am scris ca pe-un vers
Mi-am dorit să te învăț
Ca să știu tot despre tine
Și să te-ascund într-un sărut
În care mi-e mult prea bine...
Să plecăm undeva
Unde cer nu e, nici stea,
Unde nu-i nici azi, nici mâine
Să-avem de-ales
Din Univers
Un singur zbor-nebunie.
Mă topesc toată-n privirea ta
Mă atingi de parcă m-ai gusta
Tu ești fiara mea tandră de care mi-e dor
Ia-mă cu tine în zbor...
Ușor, ușor...
Orice s-ar întâmpla
Nu trăda povestea mea
Despre nori, pe care-i vom lua
Noi doi la pas
Ca într-un vals
Un singur vals-nebunie!
Mă topesc toată-n privirea ta
Mă atingi de parcă m-ai gusta
Tu ești fiara mea tandră de care mi-e dor
Ia-mă cu tine în zbor...
Ușor, ușor...
Dacă vrei să știi povestea mea
Vino cu ea!" (Vals)


Niciun comentariu: