Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

duminică, 29 martie 2020

Poezie premonitorie-Adrian Păunescu 2011

Şi ce-ar fi dacă,

Într-o zi blestemată
Ne-am îmbolnăvi cu toții
Deodată?
Si medici, si pacienți,
Si părinți, si copii?

Ce-ar fi, ce-ar fi

Daca, brusc,
Ne-am îmbolnăvi,
Daca n-ar avea
Cine pe cine sa mai trateze,
Bandaje si paranteze?

Ce-ar fi daca,

In urma dreptului legitim
De a ne îmbolnăvi,
Chiar ne-am trezi,
Ca ne-am îmbolnăvit
Si n-avem cui ne adresa,
N-avem pe cine chema?

Ce-ar fi daca,

Intr-o zi blestemata
Ne-am îmbolnăvi
Cu toții
Deodată?

Miroase-a carantină peste veac,

Bolnavii sunt chemati sa se supună,
la încercarea ultima,comuna,
sa li se spuna: nu mai aveti leac.. "

(Bolnavi unanim- Adrian Păunescu)
Imagine preluată de pe: online museum of paintings - PaintingValley.com.

Niciun comentariu: