Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

sâmbătă, 14 mai 2022

Cât de dificil este să fii Cenuşăreasa modernă? 👠

Cât de dificil este să fii Cenuşăreasa modernă? 👠
Încălţămintea, ştim cu toţii, este un accesoriu extrem de important pentru o femeie care poate pune în valoare o ţinută, piciorul poate deveni mai frumos, mersul sprinten, comod sau elegant (dacă vorbim de pantofi sau săndăluţe cu toc) mai ales atunci când se potriveşte şi se aranjează perfect pe picior.
Întrebarea este ce facem daca avem picior de cenuşăreasă respectiv mărimea 33 ? (cazul meu)
Cum să fii elegantă când ai un picior atât de mic şi niciodată nu găseşti săndăluţe şi pantofi pe măsura ta, decât chestii cam de unica folosinţă de pe la raioanele de copii, fără pic de toc, cu sclipici, baretuţe, fundiţe, broscuţe, fluturaşi etc
Ar exista bineînţeles soluţia cu pantofii la comandă însă toţi producătorii la care am fost până acum nu aveau calapod chiar atât de mic..."Mergeţi la copii, domnişoară/doamnă!" "Păi de acolo vin...."
Există şi domnişoare cu asemenea mărimi extreme, există cerere pe piaţă de astfel de mărimi extreme şi atunci mă întreb de ce producătorii nu creează şi pentru noi?
De curând am vorbit cu o altă doamnă care are o mărime similară şi care mi-a spus că a reuşit să îşi facă pe comandă nişte ghete tocmai la Bucureşti şi pe care le poartă non stop de atunci, până când nu se vor mai putea purta…aşa aş fi nevoită să fac şi eu, desigur...
Un lucru ştiu sigur...dacă se va întâmpla ca “prinţul” să rămână doar cu un pantof de al meu şi va dori să mă caute, cu siguranţă nu vor existe multe femei cu aceste dimensiuni, astfel încât să fie indus în eroare. 😊


Niciun comentariu: