Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

duminică, 8 octombrie 2017

De iubire, de ploaie...

De iubire

Îmi plouă-n suflet cu-amintiri,
Cu îndoieli şi cu iubiri
Din anterioarele momente
Soldate cu amare precedente
Şi cu schimbări definitorii
A stării mele iluzorii,
Cu încleştări şi-apoi dispute,
Cu suferinţi şi lacrimi mute.
Îmi plouă torenţial, făr de oprire
Cu amintiri din ultima iubire,
Cu nopţile-n-delungi şi pline
În care vieţuiam doar pentru tine,
Când îmi vorbeai convingător şi tandru,
Şi mă iubeai ca nimeni altul.  

About love

Memories rain in my soul
Doubts and love all
From moments that passed
Into bitter things from the past
And with the definitive changes
From my illusionary state
With arguments and fights
With muted tears and  grief
Is pouring rain unceasingly
With memories from my last love
With all those long and fulfilled nights
When I was living just for you,
Your words were tender and assuring
And no one loved me like you did.

Niciun comentariu: