Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

luni, 7 octombrie 2019

Oameni care fac istorie-Târgu Frumos, 21 septembrie 2019

Şi a fost frumos, frumos, cum poate fi doar la Târgu Frumos 
Am acceptat cu bucurie invitaţia Liceului Teoretic "Ion Neculce" din Târgu Frumos de a fi prezentă pe 21 septembrie, ca şi invitat în cadrul proiectului "Crede în şansa ta", din cadrul campaniei "Oameni care fac istorie".
Cu atât mai mult cu cât, personalitatea aleasă ca model în cadrul acestui proiect a fost DUMITRU BOGHIAN.
Le-am vorbit celor prezenţi despre poezie, haiku, senryu, despre mine şi despre dl prof Boghian.
Mulţumesc încă o dată pentru invitaţie şi călduroasa primire!Mulţumesc Sergiu Enea, Paula Vorniceanu, Corina-Diana Alexa-Angheluş, Larisa Zugravu! Mulţumesc elevilor, mulţumesc tuturor acelora care au făcut această întâlnire posibilă, inclusiv familiei mele care mă însoteşte pretutindeni.




























Niciun comentariu: