Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

vineri, 31 august 2018

Reteta preluata de pe http://mamipetocuri.com/2016/04/sufle-de-mere/

Sufle de mere

Reteta aceasta este inspirata de pe blogul pritenei mele, Dana, o mamica tare talentata in ale bucataritului si ale carei retete le incerc mereu pentru ca stiu ca vor fi de mare succes.
Asa a fost si cu reteta aceasta. De cand am vazut-o am stiut ca trebuie sa o incerc, am asteptat doar momentul potrivit. Rares a mancat la foc automat iar Tudor a devorat-o si el fara sa se opreasca o clipa din mancat 🙂
Pentru doua portii am folosit:
  • 2 mere golden
  • 1 ou
  • 30 ml lapte
  • 2 linguri rase gris
  • o lingurita unt
  • 1/2 lingurita scortisoara
Am spalat si decojit merele si le-am dat pe razatoarea mica. Le-am amestecat cu galbenusul de ou, laptele, scortisoara si grisul. Albusul l-am batut spuma si l-am incorporat in compozitia de mere.
Am uns formele cu putin unt, am pus compozitia in forme iar restul de unt l-am pus pe deasupra in bucatele mici.
Am incins bine cuptorul si am tinut sufleul pentru aproximativ 20 de minute (pana s-a rumenit) la 180 de grade.
Puteti vizita reteta originala, pe blogul Danei, aici: http://iubireainbucate.blogspot.ro/

Niciun comentariu: