Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

sâmbătă, 14 martie 2020

Mulţumesc, dle Grigoriu Florin!

Grigoriu Florin în Mihaela Băbuşanu
Ieri la 09:08
"Ieri am scris într-un articol pentru o revistă bucureșteană (poate Bucureștiul literar și artistic), cu prilejul sărbătorii a 30 de ani de revistă HAIKU și acest text: Mihaela Băbușanu, ”Stejarul cu flori de cireș”, Editura Derzis Eruditio, Bacău, 2014, 90 de pagini.
”De dimineață-/ sorbind roua florii/ o buburuză.” Conceptele estetice nipone cuprins și norma ”mei” (frumusețea naturi și a inteligenței umane), care caracterizează poemul muzeografei din Bacău, profesoară de istorie, poetă publicând și pe internet. Acesta este al doilea volum al său, după”Adevărata fericire” (despre care există în această carte și haikuul: ”După lansare -/ cireșul înflorește/ în grădina mea”, plin de prospețime, având și legătura misterioasă, nu numai sufletul ei a înflorit, bucurându-se de cartea primă ci și cireșul, natura din preajmă.). LA MULȚI ANI! Ziua unei prietene-/ o bucurie și/ citirea cărții ei.." (Grigoriu Florin)

Niciun comentariu: