Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

sâmbătă, 14 martie 2020

Mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc!

Cu o oarecare întârziere datorată unor situaţii şi evenimente, vreau să mulţumesc tuturor pentru urări şi gândurile bune transmise pe toate căile. Vă mulţumesc pentru că, chiar şi în astfel de momente, v-aţi făcut timp pentru a vă gândi o clipă la mine sau pentru a transmite o urare.
Şi pentru că facebook-ul îmi spune că doar în timeline am 400 de mesaje, se înţelege că nu am cum să răspund fiecăruia în parte aşa cu ar fi trebuit, aşa că această cale rămâne varianta cea mai bună spun eu, pentru a mulţumi tuturor.
Inclusiv acelora care mi-au trimis e-mail-uri, sms-uri, mi-au telefonat, care mi-au adus sau trimis printr-o modalitate sau alta o floare sau o "atenţie". 
Îmi cer scuze, dar nici mesajele primite în privat nu am reuşit să le citesc decât parţial.
Mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc!
Vă doresc sănătate şi bucurie!


Niciun comentariu: