Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Abia la 40 sunteți cu adevărat adorabile

Vă purtați ca niște fetițe. Nu că nu v-ar sta bine, dar să o mai și afirmați în public cu nonșalanță?! Să mă explic, deși, voi care le știți pe toate, ba încă și ceva în plus, ar trebui să o fi știut deja și pe asta. Până la 40 treceți prin toate fazele copilăriei. Nu e foarte clar dacă 40 e pragul. Eu zic că nu. Poate fi o premisă, un început, dar nicidecum un prag.
De pe la 40 începe pârguirea. Adică deveniți dulci, mustoase, numai bune de admirat și de savurat. În liniște, pe îndelete, ca pe o lectură bună, bună de tot. Pentru că până atunci doar v-ați maimuțărit. Iertată-mi fie afirmația, ce poate duce și la tăiere de cap… Vă sulemeniți, purtați rochiile prea largi, din garderoba mamei, vă răsfățați, dar, mai ales, sunteți orgolioase din cale-afară, călcând în picioare tot ce vă stă în cale.
woman in love by nazrin polad
După 40 lucrurile se îndulcesc ca un pastel și deveniți femei. Nu dintr-o dată. Pentru că nu puteți face față brusc unei asemenea transformări de anvergură, dar o faceți! Chiar împotriva voinței voastre. Ceva vă dă de gândit. Și nu e de glumă. Poate un rid, poate vreo nostalgie, poate de teama că nu ați trăit cu adevărat de-atâta amar de vreme, sau, poate, toate la un loc. Ei, bine, abia din acel moment sunteți cu adevărat adorabile!
(Mihai Maxim)

Niciun comentariu: