Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

vineri, 16 iulie 2021

Premiu pentru creaţie "Naji Naaman", Liban 2021

Un premiu pentru creaţie venit tocmai din Liban, ca urmare a participării mele la Concursul internațional de literatură „Naji Naaman”, Liban, 2021.
Cu 3217 concurenți înscrişi competiție, din 80 de țări, care au scris în 60 de limbi și dialecte, ediţia a XIX-a a Premiilor literare Naji Naaman (2021) tocmai şi-a desemnat câştigării.
Sunt bucuroasă că mă aflu şi eu printre ei.
În septembrie anul viitor, laureații vor găsi textele alese tipărite (integral sau parțial) în anuarul premiilor în seria literară gratuită publicată de Fundația Naji Naaman pentru Cultură Gratuită (FGC) și vor primi o atestare corespunzătoare care să le acorde titlu onorific de membru al Maison Naaman pour la Culture.
S-au acordat următoarele tipuri de premii: Premiu de merit, Premiu pentru creativitate, Premiu de onoare si Premiul Genius, acordat pentru a patra oară de la înființarea concursului în 2002
Concursul internațional de literatură „Naji Naaman", lansat în anul 2002, acordă premii literare autorilor celor mai emancipate opere literare în conținut și stil, cu scopul de a reînvia și dezvolta valorile umane.
https://drive.google.com/file/d/1tgupIA4o-8sbAfsUtDRw4m33OowkVO1G/view?fbclid=IwAR1_5r2ycJq6ABoelrETCDsVN6gBxaw7pFsMZO2Npw_SMWxXHAaNTKxV6G8