Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

miercuri, 30 noiembrie 2022

Simpozionul Bucovina File de Istorie, ediţia a XXIV-a, Suceava, 23-25 noiembrie 2022

În perioada 23 – 25 noiembrie 2022, Muzeul Național al Bucovinei şi Universitatea “Ştefan cel Mare” Suceava au organizat la Muzeul de Istorie și Laboratorul Zonal de Restaurare, Simpozionul Bucovina File de Istorie, ediţia a XXIV-a.
Pe cele 3 secţiuni, arheologie, istorie modernă şi contemporană, conservare şi restaurare, au participat un număr de aproxiativ 60 de specialişi din ţară şi Republica Moldova.
În cadrul simpozionului a fost prezentată și expoziția de postere Conservare și restaurare Retrospective XI şi a putut fi vizitată şi expoziţia “Carol al II-lea al României un rege controversat”, în cadrul căreia au fost expuse piese deosebite din colecţiile cu Regele Carol al II-lea, aflate în patrimoniul Muzeului Naţional Peleş.
Ca de obicei, a primat bucuria reîntâlnirii cu colegii din alte instituţii similare care ne-au împărtăşit din activităţile sau munca de cercetare pe care le desfăşoară.
Evident, din programul meu personal, nu puteau lipsi câteva ' vizite scurte şi "obligatorii" la Universitatea “Ştefan cel Mare” (acolo unde am fost studentă, am petrecut ani frumoşi, am avut onoarea de a avea profesori minunaţi şi am legat prietenii frumoase), la Cetatea de Scaun a Sucevei, la Hanul Domnesc la Măriuţa şi la Biblioteca Bucovinei "I. G. Sbiera", la Irina. :)
Mulţumim pentru invitaţie şi ospitalitate domnului director Emil Ursu, dnei Cristina Slavic Pinzaru şi tuturor colegilor de la Muzeul Naţional al Bucovinei.












Niciun comentariu: