Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

marți, 1 noiembrie 2022

Be a woman they said...

"Se spune că, la o anumită vârstă, noi, femeile, devenim invizibile, că importanța noastră pe scena vieții scade și că devenim inexistente pentru o lume în care nu mai este loc decât pentru elanul tinereții. Nu știu dacă am devenit invizibilă pentru lume, este foarte probabil, dar niciodată nu am fost atât de conștientă de existența mea ca acum, niciodată nu m-am simțit atât de protagonistă a vieții mele și niciodată nu m-am bucurat atât de mult de fiecare clipă a existenței mele. Am descoperit că nu sunt o prințesă din povești, ci am descoperit ființa umană care sunt pur și simplu. Cu mizeriile și măreția ei. Am descoperit că îmi pot permite luxul de a nu fi perfectă, de a fi plină de defecte, de a avea slăbiciuni, de a face greșeli, de a face lucruri greșite, de a nu răspunde așteptărilor celorlalți. Și în ciuda acestui fapt... mă iubesc foarte mult! Când mă privesc în oglindă, nu mai caut femeia care am fost...zâmbesc femeii care sunt. Sunt mulțumită de drumul pe care l-am parcurs, îmi accept contradicțiile. Simt că ar trebui să o salut cu afecțiune pe tânăra care am fost, dar să o las deoparte pentru că acum îmi stă în cale. Lumea ei de iluzii și fantezii nu mă mai interesează. Ce bine e să trăiești fără să-ți pui ștacheta atât de sus! Ce bine e să nu simți acea neliniște permanentă care vine din alergarea după vise! Viața este atât de scurtă, iar meșteșugul de a o trăi este atât de dificil, încât, atunci când cineva începe să o învețe, trebuie să moară."


Niciun comentariu: