Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

duminică, 20 noiembrie 2022

Via Monica Barboiu

"Dacă nu există chinuri inumane, nu există Viață, dacă nu treci prin ele și să le învingi, nu evoluezi in specia numită rasa umană.
PS: cu respect pt Nicolae Steinhardt, mi-am adus aminte in această perioadă de biografia acestui mare om și cum a scris Jurnalul fericirii in special, pt că îl scria în timp ce era torturat în închisoare, pe lângă celelalte cărți, ale lui și ale altor mari scriitori și cât îmi doresc să-mi pot reveni să citesc și recitesc cărți noi și vechi, de literatură și de știință și de orice fel. Trăiască cărțile, cu riscul oricărei cacofonii, trăiască matematica, pt că ele îți pun pe hardul creierului informații și-l modelează și-l dezvoltă și numai puterea creierului te salvează în anumite momente ale vieții și te fac Om. Nu trebuie sa te lași omorât ca Gregor Samsa, chiar dacă viața te metamorfozează într-un gândac, la propriu sau la figurat, trebuie să lupți, sa fii autentic și Nothing else matters."


Niciun comentariu: