Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

luni, 21 septembrie 2015

"Iubeşte-o tu! Să ştii că merită asta. Merită să fie fericită. Eu… Eu am fost un prost şi am lăsat-o să realizeze că nu sunt bărbatul vieţii ei. Îmi pare rău că nu am fost…
Iubeşte-o tu aşa cum nu a iubit-o nimeni şi te va iubi aşa cum nu a iubit şi nu va mai iubi pe altcineva. Eu o cunosc. Femeia asta are un mod de a iubi care te face să te simţi regele lumii. Te face să te simţi cel mai puernic om de pe Pământ… Cel mai iubit dintre pământeni. Şi totuşi eu am făcut-o să se simtă ultimul om. Iubeşte-o tu. Am fost prea idiot, prea orb, prea prost, prea imatur şi prea sigur pe mine. N-am fost în stare să o iubesc aşa cum merita, nu am putut să văd cât de mult mă iubea. Nu am reuşit să o opresc atunci când a plecat şi nu am reuşit nici să o păstrez lângă mine fără să dau voie ideii de plecare să încolţească în mintea ei. Am realizat ce am avut atunci când nu mai aveam voie să am. Am crezut-o prea naivă, prea a mea ca să poată pleca. Dar nu am făcut nimic pentru ca lucrurile să fie aşa cum credeam eu că sunt.
Te-ai luptat mult cu rănile lăsate de mine? Cam cât m-a iubit? Cred că enorm. Cât mă urăşte? Probabil la fel de mult… Iubeşte-o tu. O meriţi şi te merită. Am văzut cât de fericită e lângă tine. Aproape nu am recunoscut-o. Lângă mine nu am văzut-o niciodată aşa. Care e secretul? Cred că îl ştiu. Nu mi-l spune. O iubeşti. Şi bine faci. Iubeşte-o tu. Ea merită asta.
Fiecare femeie merită să fie iubită. Fiecare bărbat merită o femeie care îl iubească. Dar nu toţi ştiu să le aprecieze aşa că nu mai au parte de ele. Nu toţi ştiu să le păstreze…”
(damadetrefla.com)

Niciun comentariu: