Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

duminică, 6 septembrie 2015

Remember Alexandru Artimon

Astăzi, 5 septembrie 2015, la cimitirul Sărata Bacău, a avut loc comemorarea (de 7 ani) a celui care a fost ALEXANDRU ARTIMON, istoric, arheolog, fost director adjunct la Complexul Muzeal Iulian Antonescu(Muzeul De Istorie Bacau) şi, extrem de important, un OM in adevaratul sens al cuvantului, care mi-a rămas la suflet şi pe care mă bucur că am avut privilegiul de a-l cunoaşte şi de a lucra împreună.
Domnule ARTIMON, veţi rămâne mereu în aminirea noastră!
*felicitări pentru articol dlui Galben Cornel Simion care a fost prezent dealtfel alături de noi la slujba de comemorare, slujbă susţinută de preoţii Constantin Tomozei şi Constantin Leonte
http://www.desteptarea.ro/remember-alexandru-artimon

Niciun comentariu: