Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

luni, 26 octombrie 2015

Am întâlnit până acum destui oameni pentru care trebuie să îi fiu recunoscătoare vieţii că mi i-a scos în cale. Pentru că astăzi îl pomenim pe Sfântul Mare Mucenic Dimitrie/Dumitru, am să-i amintesc doar pe cei care îi poartă numele. Încep cu mentorul meu, părintele DUMITRU MITOIU (fie-i odihna vesnica!), apoi cu dragul meu profesor din facultate DUMITRU BOGHIAN sau Dumitru Marin profesorul de română din liceu. 
Celor care se află încă printre noi le urez la mulţi ani în zi onomastică alături de recunoştinţa, respectul şi afecţiunea mea.
Nu pot să nu menţionez şi numele altor oameni dragi sufletului meu: Dumitru LeccaBraneanu DumitruDumitru Dumitru Neghina Dumitru Marin
LA MULŢI ANI!


Niciun comentariu: