Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

joi, 14 decembrie 2017

Şi noi dăruim de Crăciun! 🌲

În Băbuşa la fel ca în multe alte locuri din Moldova şi de peste tot din ţară, lipsiti de utilităţile esenţiale unui trai demn de acest secol, sunt multe familii care nu au avut şi nici nu vor avea şansa de a-şi creşte copiii in conditii civilizate, chiar dacă unii dintre ei au muncit de când se ştiu şi nu au jinduit la pomana socială a statului. Au muncit pentru că aşa au fost educaţi, dar şi aşa, nevoile îi copleşesc. Sunt mulţi copiii deosebiţi care nu au nici o vină că s-au născut în familii sărace.
Pentru ei am intiat acum câţiva ani aceste mini şi modeste campanii de suflet si sunt fericită că am ajuns la nr 5. Începând cu anul 2012, în 5 ediţii şi sub diferite forme am încercat să ajut cu ajutorul unor oameni deosebiţi, anonimi sau nu. Anul acesta s-a oferit să ajute o altă fiică a satului plecată în cele străinătăţuri Valeria Diac (alias Valeria Diaconu), căreia îi mulţumesc în numele meu şi al copilaşilor care vor zâmbi strângând în braţe jucărioarele trimise. Jucăriile (lego-urile), vor ajunge la Grădiniţa din Băbuşa, jud.Vaslui. De asemeni, este posibil să reuşesc să mai adaug încă câteva volume în biblioteca Centrului Medico-Social Băceşti, către care am reuşit să direcţionez în campaniile precedente câteva mii de volume şi care este una cât se poate de bine conturată/dotată şi datorită colaborării excelente cu dnul director de acolo, Ion Briscaru. Important este ca sănătatea şi timpul să fie de partea noastră, de restul trebuie sa ne ocupăm noi. Eu, noi, atât am putut face în anii aceştia!
Sper să existe şi alţii care să facă măcar atât sau poate chiar mult mai mult de atât!
Chiar dacă le ştiti sau nu poveştile însă sunteţi dornici să aduceţi puţină lumină şi bucurie în casele lor de Crăciun, vă aşteptăm să ne fiţi alături!


Niciun comentariu: