Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

miercuri, 22 noiembrie 2023

"Bucuria lecturii" la Costeşti-20 noiembrie 2023

Luni, 20 noiembrie, la sediul Şcolii Gimnaziale Costeşti, jud. Iaşi a avut loc una dintre activităţile proiectului „File din literatura română”, proiect implementat de Şcoala Gimnazială din Costeşti, Iaşi, în parteneriat cu Complexul Muzeal „Iulian Antonescu” Bacău.
Activitatea din proiect s-a numit „Bucuria lecturii” şi am avut bucuria de a participa la activitate, în calitate de invitat special.
Şi pentru ca bucuria să fie şi mai mare, le-am avut alături de mine şi pe scriitoarele Mara Paraschiv şi Silvia Miler care au acceptat să îmi fie alături în deplasarea de la Costeşti.
Emoții, nerăbdare, curiozitate, cărţi strânse la piept, flori de toamnă, agitație, bucurie, întrebări, răspunsuri, veselie, îmbrăţişări, toate acestea au făcut parte din atmosfera zilei.
Proiectul îşi propune promovarea unor atitudini pozitive ale copiilor faţă de literatură şi redarea locului cuvenit cărţii prin educarea şcolarilor în spiritul preţuirii acesteia. Cartea oferă satisfacţii nebănuite şi contribuie la formarea personalităţii şi comportamentului celui care o citeşte. Totodată, proiectul încearcă să ofere alte perspective elevilor, prin întâlnirea și dialogul deschis cu scriitori care pot pot deveni sursă de motivație.
Mulţumiri doamnelor Ionela Mihaela Dănciug şi Malanca pentru căldura cu care ne-au primit, pentru atmosfera creată, pentru profesionalismul cu, care au organizat evenimentul. Ne-am simțit minunat alături de dvs şi de copii! Mulţumiri şi doamnelor învăţătoare!
Felicitări şi pentru şcoala curată, frumos organizată și primitoare.
Coordonatori proiect:
Prof.dr. Ionela –Mihaela Dănciug, Director Şcoala Gimnazială Costeşti/Iaşi,
Prof. Elena Malanca, Şcoala Gimnazială Costeşti
şi Expert patrimoniu, Mihaela Băbuşanu, Complexul Muzeal „Iulian Antonescu” Bacău


















Niciun comentariu: