Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

sâmbătă, 7 ianuarie 2023

Doamne Ajută!

"Se spune că în aceste 9 Zile ( ziua de Bobotează și următoarele opt) tot ce binecuvântezi se vindecă! Tot ce apreciezi, înflorește! Aceste 9 Zile mai sunt numite ZILELE MINUNĂRII. Minunați-vă de perfecțiunea cu care sunteți alcătuiți, de infinita Frumusețe care ne înconjoară, minunați-vă de Miracolul Vieții, de lumina fiecărei dimineți și de atingerea blândă a nopților! Minunați-vă de viitorul care vă așteaptă și el va deveni minunat! Minunati-vă de momentul prezent - acest aici și acum - și trăiți-l în credință ! Minunați-vă de Dumnezeul din voi, pentru că El este și îmbrățișează în permanență totul !
Agheasma băută în aceste 9 Zile, Dimineața, pe stomacul gol , are valoare de Împărtășanie. Puteți să faceți mai ales în aceste Zile, următorul exercițiu de vindecare, umezindu-vă palmele cu Agheasmă și atingându-vă Trupul INVOCAȚI PUTEREA APEI:
Această Apă sfințită care mă atinge Este Apa Vieții,
Este Apa –Lumină,
La atingerea căreia
Trupul meu începe să strălucească de sănătate și să se regenereze complet,
Această Apă Sfințită cu care mă ating
Este Apa Divinității pe care
Dumnezeu o revarsă în mine și
Peste mine,
Peste tot ce mă înconjoară.
Sunt curat (curată)!
Sunt sănătos(sănătoasă)!
Sunt plin ( plină) de har!
Sunt copilul (copila) Lui Dumnezeu !
Amin Amin Amin"



Niciun comentariu: