Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

marți, 22 august 2023

Cred în tine

"Cred în tine chiar dacă primăvara mea blândă
Se transformă uneori într-o toamnă rece, capricioasă,
Chiar dacă albastrul se transformă adeseori în gri,
Chiar dacă toţi îmi spun că nu se cade sau nu ar trebui,
Cred în tine chiar dacă şi acum, după mulţi ani,
Încă mai aştept o amintire concretă de la tine,
Ca un fel de confirmarea a ceea ce noi am fost, suntem şi vom fi,
Şi mai cred că vei înţelege importanţa acestei dorinţi într-o bună zi,
Cred în tine chiar dacă, într-o vară oarecare,
Mi-ai demonstrat că poate nu ar trebui,
Chiar dacă nu ai fost acolo, lângă mine, atunci când trebuia,
-Totuşi atunci când am reuşit să ies la liman
Tu erai tot acolo, privindu-mă destul de preocupat,-
Dar trebuie totuşi să o spun, că de pe mal,
Cred în tine chiar dacă adeseori
Taci pentru o vreme sau dispari,
Chiar dacă nu îmi spui nimic,
Deşi ştii că aştept,
Cred în tine în ciuda o orice,
Chiar dacă pământul s-ar sfârşi,
Cu toate acestea, dacă într-o zi,
Într-o singură zi, aceasta va păli,
Va fi pentru totdeauna şi totul se va sfârşi
Aşa că, doar un singur lucru te mai rog,
Ai grijă, te rog, de inima mea,
Nu o lăsa să se schimbe vreodată,
Şi nu o lăsa, nici măcar pentru o foarte scurtă vreme,
Fără tine, acolo, în ea."




Niciun comentariu: