Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

sâmbătă, 5 august 2023

Amintirile ne duc cu gândul înapoi, visele ne duc înainte...

O distincţie din şcoală. Câţi dintre voi v-o amintiţi?
"BANCA DE ONOARE" trebuia înmânată anual, elevului cu rezultatele cele mai bune la învăţătură din şcoală, numai că "meşterul local", din exces de zel, mi-a încrustat şi numele pe suportul de protecţie (şi cu un "i" în plus) 🙂
Am avut noroc că a fost a mea mai mulţi ani, iar la final, când ar fi trebuit să o returnez pentru pentru că părăseam şcoala respectivă şi pentru a fi înmânată unui alt elev care întrunea condiţiile, mi-a fost acordată definitiv şi am plecat cu ea acasă. Ce bucurie!
Totuşi, atunci nu cred că am apreciat-o cum se cuvine...


Niciun comentariu: