Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

luni, 7 august 2023

”Se poate trăi fără artă şi cultură? Da! Dar nu merită” (Toma Caragiu)

"33 de ani am strâns cureaua în sectorul cultural din România!
33 de găuri și ne-am apropiat de cataramă!
Cultura oferă multe: educație, stare de bine, dezvoltare economică, sustenabilitate și imagine pozitivă la nivel internațional!
Dacă analizăm cu atenție, mai ales prin cultură, alături de educație (medalii la olimpiadele internaționale), cercetare-inovare și sport, am dus cu mândrie numele României în toată lumea.
Teatrul, Muzeul, Filarmonica, Opera, Biblioteca - ele au fost și sunt amabasadorii principali ai României, vreme de 33 de ani....în pofida faptului că exact în domeniul culturii am tot strâns cureaua!
Cultura trebuie să fie așezată alături de educație și sănătate în orice tip de reformă se dorește!" (Ciprian Anghel Ştefan - manager general Complexul Naţional Muzeal ''ASTRA'' din Sibiu)
Logo creat de: Zaki Mubarok


Niciun comentariu: