Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

vineri, 8 decembrie 2023

,,Doamne, ajută-mă să spun adevărul înaintea celor puternici și

să nu spun minciuni pentru a câștiga aplauzele celor slabi.

Dacă îmi dai avere, nu-mi lua rațiunea.

Dacă îmi dai succes, nu-mi lua smerenia.

Dacă-mi dai smerenie, nu-mi lua demnitatea.

Doamne, ajută-mă mereu să văd cealaltă parte a monedei,

Nu mă lăsa să-i acuz pe alții de trădare doar fiindcă ei nu gândesc ca mine.

Doamne, învață-mă să iubesc oamenii așa cum mă iubesc pe mine însumi și să mă judec așa cum îi judec pe alții.

Te rog, nu mă lăsa să cad în mândrie dacă câștig și nici să cad în disperare dacă eşuez.

Amintește-mi, în schimb, că eșecul este experiența care precede triumful.

Învață-mă că iertarea este unul dintre cele mai importante semne de putere și că răzbunarea este cel mai primitiv semn de slăbiciune.

Dacă îmi iei succesul, lasă-mi tăria de a mă recupera din cădere.

Dacă am greșit oamenilor, dă-mi curajul să-mi cer scuze și

dacă oamenii mi-au greșit mie, dă-mi curajul să îi iert.

Iar dacă uit să cred în Tine, Doamne...

Mai presus de toate, te rog ca TU să nu uiți de mine niciodată "

(Mahatma Gandhi)


Niciun comentariu: