Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

duminică, 31 decembrie 2023

🍀❤💫RETROSPECTIVĂ 2023

Lista fiind foarte lungă, o voi trece doar în agenda mea, aici mă limitez în a aminti doar 9 dintre elementele care pot alcătui retrospectiva anului 2023
Încep cu apariţia celor 2 volume:
„SEMNE ŞI ÎNSEMNE/SIGNS AND MARKS/SIGNES ET INSIGNES, Editura Magic Print Oneşti
Şi volumul de haiku “IN KOTO CHORDS", India
Nominalizarea volumului de poezie „Semne și însemne/Signs and Marks/Signes et insignes” la Premiile Festivalului „Toamna Bacoviană a Scriitorilor 2023”
Premiul "Poetul-Glasul cetăţii" la Concursul Naţional de Creaţie Literară „Vara visurilor mele”, ediția a XXI-a, 2023
Continuarea proiectelor:
“Japonia departe-aproape de Bacău”, ediţia a VI-a
“Poezie cu eşarfă roz”, ediţia a II-a
Continuarea colaborării în proiectele:
“Provocarte”, atelier de scriere
“Clubul de vară de la Neculce”, Hai-ku-noi
Şi un nou proiect “Bucuria lecturii” la Costeşti
Din fericire, anul 2023 a fost îngăduitor cu mine, aşa că lista ar putea continua şi tot continua....mi-a fost greu să aleg doar 9 dintre ele.
Mulţumesc familiei care mi-a îngăduit să îmi dedic o parte din timp realizării acestora, mulţumesc colaboratorilor şi celor câţiva prieteni care mi-au fost alături. Îmi doresc să colaborăm şi/sau să fim împreună şi în anul care vine.
Vă doresc tuturor sănătate, încredere, forță, perseverență, oportunități deosebite, noroc, dragoste și prosperitate. La mulţi ani, 2024!


Niciun comentariu: