Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

sâmbătă, 23 decembrie 2023

Lista pentru Moş Crăciun

Fără îndoială, în aceste zile când umezeala rece şi frigul încep să îşi facă tot mai simţită prezența, mă gândesc adesea la ceea ce ne dorim cu adevărat de la sărbătorile ce se apropie şi de la viaţă în general. În tumultul vieții de zi cu zi vreau să găsesc momente de răgaz în care sufletul să aibă pace și timp de reflecție, tânjesc cel mai tare după ai mei părinţi şi perioada absolut fabuloasă şi fericită a copilăriei mele şi îmi doresc ca măcar o părticică să încerc să o recreez în viaţa fiului meu şi tânjesc după un timp dedicat introspecției și poate chiar reînnoirii spirituale.
Şi da, am şi o listă pe care se află "chestii". Un anumit model Fossil, o poşetă Anekke, un inel Eternity de aur cu pietricele multicolore, câteva (multe) cărţi şi timp să le pot citi, un alt parfum Lancôme La Vie Est Belle, o fântână arteziană de interior, o anume pereche de cercei de aur pe care i-am văzut într-o vitrină, un alt kimono şi lista ar putea continua. Da, poate sunt printre lucrurile pe care mi le-am trecut pe lista mea, însă sunt departe de a fi ceIe mai importante. Pentru că pe primul loc se află sănătatea copilului meu şi a mea şi iubirea sub toate aspectele sale. Şi să fiu un om mai bun din toate punctele de vedere!
Restul sunt dorinţi secundare şi nu ştiu de ce, de multe ori, ne ia atât de mult până să ne dăm seama....
Voi ce aţi trecut pe lista dorinţelor imediate?Sau, să spunem, pe cea pentru Moş Crăciun? 😉


Niciun comentariu: