Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

miercuri, 13 iulie 2022

俳句

"HOPE ANTHOLOGY"-Antologie Internaţională de Haiku, apărută în India, iulie 2022, care se găseşte de vânzare şi pe Amazon.
I am happy for my appearance in the International "HOPE ANTHOLOGY", published by Cooch Behar Editor, INDIA.
Thank you so much to the Sourav Sarkar editor for including me in this antology and c
ongratulations
to all haijin for the beautiful haikus!
LIST OF POETS INCLUDED:
Ann Privateer
Kevin Holmes
John Guzlowski
Luis Cuauhtémoc
Jeff Kaliss
Nazelah Jamison
Martina Green McGowan
Antonis Filippeos
Laura Stamps
Bryan Franco
MIHAELA BABUSANU
Jeremy Vernon
Ron Johnson
James Finnegan
Sandra Kolankiewicz
SOURAV SARKAR
PS: Nu eu am trecut numele meu cu majuscule, aşa apare şi pe coperta antologiei
🙂
https://www.amazon.com/gp/product/B0B5RH3D1Y/ref=dbs_a_def_rwt_hsch_vapi_tpbk_p2_i9?fbclid=IwAR1vA3C9ujrPYigJ2-udl27fC957ACb8EytdGz8X17j8tsWlaT_ti67AUpo


Niciun comentariu: