Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

luni, 25 iulie 2022

Prezentă alături de alţi haijini în volumul "Vecinii de peste drum"

Florin Grigoriu, în „NOTE CRITICE 1” despre un haiku de al meu din volumul ”VECINII DE PESTE DRUM”, autor Ion Cuzuioc, (Ricoșeuri haiku, senryu), Colecția Sakura,  200 pagini, ,  Editura Iutastan, Chișinău, 2022.

   „Cităm de la paginile 33 și 35.

      Cu-a mele gânduri –

     depărtându-se-n mare

     altă lebădă.

            Mihaela Băbușanu

     Visele mele –

    apropiindu-se de mine

    coapsele ei.

            Ion Cuzuioc.

     Primul poem este al nostalgiei și imensității, al purității și neatingerii ei, al doilea este al apropierii păcătoase, aprinsă de flacăra dorinței. 

    Primul este al aerului, zborului, al idealului neîmplinit, al doilea fiind al teluricului, al faptei, al împlinirii. Ambele sunt iluzorii. Nu știm dacă nu va fi încă o lebădă plecând spre celelalte, în stol și nici dacă apropierea este flacără potolită, prin ea sau Ea, ori doar o privire statică, într-un muzeu parizian, precum atenția acordată unei picturi de celebrul Chagall (”Originea lumii”)

    Ambele poeme mă bine dispun și, totodată, mă întristează și mă farmecă”.

        Îi mulţumesc dlui Florin Grigoriu pentru consideraţii  şi dlui Cuzuioc pentru încluderea mea în acest volum. O altă surpriză plăcută la început de săptămână!



 


Niciun comentariu: