Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

duminică, 2 octombrie 2022

"Poezie cu eşarfă roz"

1 octombrie 2022 „Ziua Mondială a Luptei împotriva Cancerului de sân” ~recital poetic
Sâmbătă, 1 octombrie 2022, la sediul asociaţie Sofi Roz, preşedinte Miora Spiridon, a avut loc evenimentul “Poezie cu eşarfă roz” poate un tribut adus celor 17 ani de activitate continuă ai acestei asociaţii şi minunatelor sale membre.
Această idee s-a conturat prin mai multe discuţii prealabile cu Rodica Dascălu privind momentul oportun, adresabilitatea, locaţia şi s-a concretizat ulterior, prin alăturarea poetelor Silvia Miler si Daniela Hutu (membră a asociaţiei).
Aşadar, Sâmbătă, 1 octombrie , momentul poetic a prins viaţă prin vocile poetelor Rodica Dascălu, Daniela Huţu, Silvia Miler şi Mihaela Băbuşanu şi a debutat cu un poem emoţionant aparţinând Tudoriţei Olariu, membră a asociaţiei, care a fost prezentă alături de noi prin intermediul tehnologiei.
Fiecare dintre noi s-a prezentat, a vorbit despre proiecte, pasiuni, idei şi am recitat din creaţiile proprii care transmiteau emoţii diferite şi diverse: poeme de dragoste, de luptă, melancolie, de izbândă, “poezia ca lacrimă a sufletului rostuită prin cuvânt”, poeme şugubeţe, poeme care vorbeau despre frumuseţea şi puterea femeilor, scrise de bărbaţi.
Aşadar, domnii au fost şi ei prezenţi la eveniment prin intermediul poeziei, echilibrându-se astfel energiile, vorba cuiva. 🙂
Poezia ca acceptare, luptă, forţă, curaj, frumuseţe, ca izbândă sau SOLIDARITATE.
“În poezia mea am cules zilnic primul mister al creatiei - ivirea luminii - şi ultimul mister al creaţiei - nectarul iubirii” (Rabindranath Tagore). Iubirea e pentru suflet ca o ploaie binefăctoare de primăvară. Iubirea este CALEA. Cu cât iubim mai mult, cu atât descoperim mai mult….
Vă mulţumim pentru că ne-aţi primit în mijlocul dvs, pentru căldura cu, care aţi făcut-o, pentru daruri, pentru prietenie. Ne bucurăm că momentul nostru poetic a rezonat cu dumneavoastră! Sunteţi minunate, vă iubim şi vă preţuim!
Mulţumiri colegului Mihnea Baran pentru minunatul afiş!
Înmugurire
Sunt tot mai caldă
şi plină de muguri,
aştept să-şi facă cuib
în coşul pieptului meu
prima barză,
din coaste îmi cresc mlădiţe
până-n verdele ochilor,
iar eu mă cuibăresc în tine
să-mi împlinesc
primăvara.
Mihaela BĂBUŞANU










Niciun comentariu: