Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

duminică, 11 decembrie 2022

Un vis împlinit: membră a Uniunii Scriitorilor din România

💫Bucuria mă îndeamnă să las modestia la o parte şi să vă spun că tocmai am devenit membră a Uniunii Scriitorilor din România, Filiala Bacău.
După titlul de Expert bunuri cu valoare memorialistică obţinut în anul 2011(pentru planul profesional) şi cel de Membru al Uniunii Ziariştilor Profesionişti din România Filiala Bacău din 2016, aceasta este una dintre cele mai importante "recunoaşteri" oficiale pentru mine din ultimii ani şi cred că cea mai importantă. Cert este că acum m-am bucurat cel mai mult. Uneori parcă simţim şi nevoia unor astfel de validări, nu?
Mulțumiri domnului Dumitru Brăneanu pentru telefonul care m-a emoţionat şi mi-a adus bucurie în suflet. Mulţumesc celor care au crezut în mine, m-au apreciat, susţinut şi mai ales îndemnat să bat la porţile Uniunii Scriitorilor din România şi aş începe cu regretatul Calistrat Costin, Ioan Prăjişteanu, Dumitru Brăneanu, Cristina Ștefan şi Florentina Stanciu.
Mulţumiri şi celorlalţi neştiuţi de mine care m-au susţinut într-un fel sau altul şi care poate din neştiinţă sau uitare am uitat să îi menţionez aici. Nu vreau însă să trec mai departe fără a-i menţiona şi pe: Mara Paraschiv, Cornel Galben, Valeria Manta Tăicuţu şi Petru Scutelnicu, care întotdeauna au avut pentru mine o vorbă bună sau un sfat util şi care mi-au fost alături în multe împrejurări.
Şi îi mulţumesc lui Dumnezeu, care este "vinovat" până la urmă, de toate.
Această bucurie o dedic fiului meu, Mihail-Dacian, Băbuşanu-Vieru şi memoriei părinţilor mei Mihai şi Ana Băbuşanu care mă veghează şi îmi sunt mereu alături, din lumea “de dincolo”.



Un comentariu:

Anonim spunea...

Felicitari pentru o relizare atat de importanta!