Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

joi, 29 decembrie 2022

TE VĂD” una dintre cele mai frumoase și mai puternice fraze din filmul Avatar. Înseamnă să vedem in fiecare persoana pe care o întalnim, un Avatar, un spirit care si-a luat un corp pentru a experimenta această realitate. TE VĂD așa cum ești în adâncurile tale, acolo unde trăiește sufletul tău. TE VĂD fără să te judec, fără să te acuz. TE VĂD fără să aștept nimic de la tine, deoarece așteptările și proiecțiile mele te-ar putea afecta și îți pot întuneca identitatea. TE VĂD pentru că știu deja că ești o ființă completă și perfectă. TE VĂD, este modul meu de a te iubi necondiționat și astfel îți permit să te vezi și să te iubești si tu, așa cum ești. TE VĂD ! ... Mă vezi? "


Niciun comentariu: