Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

joi, 29 decembrie 2022

Microrevelionul pentru scriitorii Filialei Bacău a Uniunii Scriitorilor

27 decembrie 2022-Microrevelionul pentru scriitorii Filialei Bacău a Uniunii Scriitorilor
Evenimentul a fost organizat de poetul Dumitru Brăneanu, preşedintelete filialei şi a fost şi un bun prilej de întâmpinare a noilor membri ai filialei (Tudor Amza, Mihaela Băbușanu, Mihai Botez) dar şi a dnei dr. Ecaterina Petrescu Botoncea nouă membră a USR Filiala Piteşti. La eveniment au participat o parte dintre "greii" filialei dar şi prieteni şi viitori candidaţi.
Ne-am bucurat de revedere, am vorbit despre proiectele pe termen scurt si mediu şi ne-am destins după un an încărcat.
Să fim sănătoşi şi inspirati!








Niciun comentariu: