Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

miercuri, 28 decembrie 2022

Rămas bun, Domnule Florin Grapă! Drum lin în lumină!

Am avut privilegiul de a-l cunoaşte îndeaproape în perioada în care am activam ca director al revistei „Sportul băcăuan” şi mai apoi ca prezentator al emisiunii „Telesportiv” la Tele 1 Bacău.

Din punctul meu de vedere, a fost şi va rămâne, unul dintre cei mai frumoşi OAMENI din sportul băcăuan.

A răspuns mereu prezent propunerilor sau invitaţiilor de colaborare venite din partea mea atunci când am realizat vreun interviu, articol, când am realizat expoziţia „Sportul băcăuan reflectat în medalii româneşti şi străine” la Complexul Muzeal „Iulian Antonescu” sau doar ne-am auzit la telefon cu diferite ocazii aniversare sau nu.

Amabil, politicos, sensibil, gata oricând să îşi ajute semenii. A fost unul dintre puţinii oameni care mă întrebau şi de sănătate, care ar fi fost dispus să mă ajute cumva atunci când traversam o perioadă nu tocmai fericită din viaţa mea şi care mereu avut pentru mine, o vorbă bună pusă deoparte.
Mi se adresa cu apelativul "Mişule" şi asta mă ducea de fiecare dată cu gândul la tata.
Redau în continuare doar trei dintre nenumărate titluri apărute în presa naţională şi locală referitoare la acest subiect.
Articolul care poartă semnătura lui Dion Sion în "Deşteptarea" intitulat "A murit antrenorul de profesie om, Florin Grapă!", mi se pare cel mai potrivit.


Imagine din timpul emisiunii "Telesportiv", februarie 2017 ,   studioul Tele 1 Bacău,
al cărei link îl redau mai jos.
https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR2bzBuwd_QteXGZTpSJgSKhdyg9KL41zddXphDRHO4aUyFUgOn9tOmBw6w&v=NGGJ4ysN5nU&feature=youtu.be

https://stirileprotv.ro/stiri/sport/a-murit-florin-grapa-unul-dintre-cei-mai-valorosi-antrenori-de-volei-ai-romaniei.html

https://www.prosport.ro/alte-sporturi/volei/doliu-in-lumea-sportului-romanesc-florin-grapa-unul-dintre-cei-mai-mari-antrenori-de-volei-a-murit-19573162?fbclid=IwAR00ThMV2ooPLkFlhxTtPfXNQ5pEX98VAoVk1p7_Qgf9Kmli9K-szmBzgKg

https://www.desteptarea.ro/a-murit-antrenorul-de-profesie-om-florin-grapa/?fbclid=IwAR1JycSnUCv1Vs6WRixRPxJhU_JVvOs9SQgTcPDJ2HHXbijrGmHnS3nDiUY



Niciun comentariu: