Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

luni, 22 mai 2023

Premiul „Poetul - Glasul Cetății”

SÂMBĂTĂ 20 MAI 2023, de la ora 10, pe ordinea de zi a şedinţei de lucru a Cenaclului „Amurg sentimental” sub genericul ”POETUL - GLASUL CETĂȚII”, la Terasa Culturală a Muzeului ”Agatha și George Bacovia”, Strada George Bacovia, Nr. 63, București, a avut loc:
"‼️ Lansarea Suplimentului Literar „Poetul - Glasul Cetății”, nr. 6, 2023, dedicat poetei haijin Mihaela Băbușanu, Bacău ‼️
‼️ Lansarea Antologiei Concursului de Creație Literară „Vara visurilor Mele”, Ed. a XXI-a, 2023 ‼️
‼️ Aniversarea a 700 de ședințe de Cenaclu „Amurg sentimental
‼️ Festivitatea de decernare a premiilor laureaților Concursului de Creație Literară „Vara Visurilor Mele”, Ediția a XXI-a, 2023
‼️Momentul muzical la pian a fost asigurat de prof. Octavia Craciun și Giorgi Dobre, elev la Liceul „Dinu Lipatti”, București.‼️
👉Moderatorul întâlnirii a fost scriitorul Ion Machidon""
Mulţumesc pentru premiu, aprecieri, sunt onorată pentru faptul că "Suplimentul Literar „Poetul - Glasul Cetății”, nr. 6, mi-a fost în întregime dedicat!
Îmi pare rău că nu am putut fi prezentă însă ţin să aduc mulţumiri şi pe această cale, scriitorului Ion Machidon şi prietenului Florin Filip care m-a reprezentat cu acest prilej.
Vreau să felicit încă o dată organizatorii, să felicit premianţii, mult succes în continuare, mult curaj şi inspiraţie.


Niciun comentariu: