Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

joi, 6 iulie 2023

‼️DONEZ URMĂTOARELE‼️ UPDATE: TOATE LUCRURILE AU FOST DONATE!

Postez şi aici pentru a le putea oferi cât mai repede
Ofer câteva zeci de sacoşe de hăinuţe, toate bune şi foarte bune, nou născuţi până la 4 ani (băieţi), câteva zeci de sacoşe cu haine pentru femei (noi sau în stare foarte bună) mărimea S, XS maxim M, hăinuţe fete (2-5 ani), cărucior pentru copii, tricicletă, biberon anticolici nou, biberoane, tacâmuri bebeluşi, fotoliu din pluş pentru stat în funduleţ bebeluşi, încălţăminte doamne mărimea 34-35, încălţăminte copil mic (băiat) de la 1 an la 3 ani, geci, colţar plastic, ustensile silicon bucătărie, jucării, balansoar bebeluşi cu cadru lemn, două pompe pentru sâni, pătuţ bebeluşi şi multe altele. Nu am avut timp de fotografii pentru fiecare în parte, am făcut câteva.
Rog persoanele interesate să îmi scrie pe adresa de e-mail: dragoneasa@yahoo.ca sau, cel mai bine şi mai uşor şi pentru mine ar fi să intre pe grupul "Donaţii, schimburi şi împrumuturi Bacău", să facă comentariu la postări, să scrie ce şi cum doreşte.
Ridicare de la domiciliu, nu asigur transportul. Îmi rezerv dreptul de a alege ce şi cui donez. NU MAI ACCEPT CERERI DE PRIETENIE ŞI MESAJE PE FACEBOOK!!!!











2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitări! Să ajungă la persoanele care au nevoie şi să le fie de folos! Când mai ai timp şi de aşa ceva?

Mihaela Băbuşanu spunea...

Mulţumesc! Mă străduiesc!