Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

sâmbătă, 17 august 2019

Despre plăceri :)

Ce altceva ador în afara călătoriilor, excursiilor?Ce altceva  mă poate face fericită?În afara simplei prezenţe a fiului meu sănătos şi fericit?
Păi, cel mai adesea,  să citesc o carte bună, să scriu  sau să mă uit la un film bun, să petrec timp de calitate în linişte şi tihnă, alături de cei dragi ai mei înţelegători, răbdători, toleranţi şi iubitori.
Neapărat cu flori parfumate în glastră şi un ceai de iasomie din care ies aburi şi încă câteva astfel de îngrediente pe care le voi enumera altădată.Asta în principal în zilele răcoroase şi în clipele mai libere (ce e drept, nu prea am multe astfel de clipe...câteodată merg spre deloc..).
Evident că am şi eu mici plăceri "vinovate". Lectura unei cărţi bune se armonizează perfect cu  un pahar de vin licoros dulce sau demidulce (cel mai mult îmi place vinul grecesc Samos dar merge la fel de bine şi "Lacrima lui Ovidiu".Roşu),ba chiar ar merge şi un păhărel mic de cornată aromată(musai făcută în casă). o cafea bună (neapărat tare dar îndulcită), ciocolată neagră cu cel puţin 70% cacao, având ca prim şi principal ingredient cacao, apoi unt de cacao si abia apoi zahărul. 
Apoi neapărat un platou generos cu Gorgonzola Dolce, Valdeón, Stilton, Parmigiano-Reggiano, Pecorino,  Grana Padana dar si Gouda (in special cea din lapte de capra) sau Comte. Fiind născută şi crescută până la 14 ani la Băbuşa, nu mă dau în lături din când în când nici  de la niscaiva caş proaspăt sau urdă proaspătă şi cremoasă. Apoi, mi-aş dori alături un platou şi mai generos cu fragi, mure, zmeură, afine, coacăze negre, căpşune, agrişe, struguri şi afine.
Astea sunt doar câteva dintre ele.
Evident, călătoriile rămân pe primul loc şi chiar dacă momentul mi s-au cam îngustat sau închis temporar cărările, voi reveni într-o bună zi în formă şi în  noua formulă completă pe care mi-am dorit-o dintotdeauna!

Niciun comentariu: