Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

miercuri, 27 martie 2024

Dialoguri-vernisaj şi lansare de carte de Buna Vestire

Vernisajul expoziției artiștilor Maria Margoș și Gheorghe Parascan şi dublă lansare de carte de Buna Vestire
Ce ar fi viața fără sărbători? Fără tradiții? Fără artă?
Avem nevoie cu toţii de astfel de repere. În acord cu rezonanţa deosebită a acestei zile, Complexul Muzeal "Iulian Antonescu" prin intermediul celor doi artişti, a venit cu propunerea unei experiențe vizuale interesantă și diversă. Totul armonizat foarte bine cu cele două lansări de carte şi cu inimile deschise ale celor care au ales să participe la acest eveniment.
Cu acest prilej, am avut plăcerea să formulez şi să transmit câteva consideraţii personale precum şi cuvântul jurnalistului Mihai Buznea, care din motive de sănătate nu a mai putut ajunge la eveniment.
Viorica Băluţă , mă bucur că am făcut echipa bună şi ne-am pus cu uşurinţă de acord! Felicitări tuturor!
















Niciun comentariu: