Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

joi, 14 martie 2024

🌸🙏🍀

Mulțumesc tuturor pentru urările și gândurile bune şi pentru faptul că pentru o clipă sau poate ceva mult, v-aţi gândit la mine!
Mulţumesc prietenilor care şi-au făcut timp pentru mine, să mă vadă sau măcar să mă audă cu acest prilej, colegilor de la muzeu, mulţumesc doamnei Cristina Ştefan şi colegilor din Filiala Bacău a Uniunii Scriitorilor, Martei Majorka Chociłowska şi colegilor din grupul "Buds of Haiku", colegilor din Filiala Bacău a Uniunii Ziariștilor Profesioniști pentru mesajele individuale, mulţumesc şi pentru superbul buchet trimis anonim (doar că nu am reuşit să îmi dau seama, cine, cum şi de ce şi mi-ar prinde bine nişte indicii) şi cred că mă opresc aici, pentru că risc să omit pe cineva dacă încep cu nominalizările.
Rezumând, vă mulţumesc tuturor!
Şi mai sper că tot ceea ce mi-ați dorit mie să vi se întâmple și vouă. 🤗


Niciun comentariu: