Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

joi, 21 septembrie 2023

📖 Lansare de carte Dumitru LECCA

Vă mulţumesc pentru încrederea pe care mi-aţi acordat-o, atunci când m-aţi rugat să mă ocup de organizarea acestui eveniment.
„ Baschetul...la inceput un joc, apoi sport şi in final o mare pasiune. Ca-n viaţă, ne-am cunoscut din întâmplare, ne-am plăcut, ne-am îndrăgostit şi până la urmă am rămas împreună pentru totdeauna”.
Aşa si pentru noi toţi, cei care avem privilegiul de a-l cunoaşte sau de a-i fi aproape, dl Lecca este si rămâne pentru totdeauna în sufletul nostru, drept un model de viaţă, de gândire pozitivă, reuşită şi de nobleţe.
Domnul Dumitru Lecca, este născut la 29 februarie 1936, fost sportiv de performanţă, antrenor al echipelor naţionale de baschet ale României, de juniori, tineret şi seniori (1992-2002) dar şi fost deţinut politic în timpul regimului comunist (1952).
Este descendent al boierilor moldoveni Lecca (familie din care a făcut parte, printre alţii, generalul Dimitrie Lecca, ministru de Război în 1866 şi 1879-1880) şi Belloianu, nepotul generalului de corp de armată Gheorghe Atanasescu (aghiotant al Reginei Maria). (Filip Lucian Iorga – Memoria elitelor românești). Aşadar, familia Lecca, repezintă o pagină nobilă din istoria Bacăului.
Prin sârguința, perseverența, ambiția și firea sa deschisă, prin faptul ca s-a străduit toată viața să obțină cele mai mari virtuți accesibile unui om, domnul Dumitru Lecca este un exemplu pentru tinerii de astăzi dar şi pentru noi toţi.






















Niciun comentariu: